VIOLET Search This Blog

Monday, January 28, 2013

DR.XENIJI

Hari kelmarin dalam sejarah...
Elektrik rumah kena potong kerana tidak buat pembayaran la jawabnya...
Saya betul-betul terlupa dan kebetulan tiada duit...kwang...kwang..kwang...hihihi
Lepas saya bayar, SESB janji akan buat pemasangan selepas jam 5pm tetapi selepas jam 7pm, lepas 9pm, lepas 12.30am dan sampai sekarang jam 9am masih belum ada elektrik...
Padahal saya buat bayaran secara full...come on la SESB...be a good services...

Baru ja sebentar tadi ada staff SESB call tanya soalan "dah ada elektrik?"

Kalau face to face confirm kena penampar ringan...tapi saya masih boleh jawab soalannya dengan lembut kerana tidak mahu enzim saya rosak....hihihi...

Ok...ok..memang saya yang salah so saya janji lepas nie tiada tangguh-tangguh lagi...kihkihkih...



Errmmm...perasaan ini ada kaitan dengan produk MRT Elken iaitu Dr. Xeniji...





0 comments:

Post a Comment

VIOLET Advertisement